Zaterdag 30 juni 2018 schrijven we historie wat het winnen van een NK aangaat.
voor het eerst winnen we deze NK in de pupillen categorie met onze pupillenjongens Hjalmar Dijkstra Jelvin Kaper en Iwan Hiddinga met winst op
Beetgum, Folsgeare, Bolsward en een staand nummer.
de finale tegen Sexbierum een spannende partij eerst om eerst tot 4-4 gelijk. Coach Jan Dijkstra zette de
jongens op scherp tot de eindstreep en de eindstand 5-4 6-4.
jongens namens de KF drie spul is út St.-Anne harte gefeliciteerd met deze bovenslag. nog enkele foto’s toegevoegd.
op de sportpark de Waaie werden de jongens in het zonnetje gezet en een rondrit door het dorp mocht niet ontbreken natuurlijk.





