Bondsinsigne voor Murk de Jong

Jarenlang was hij een verschijning op het veld als scheidsrechter. Onze voorzitter Murk de Jong nam afgelopen maandag afscheid van het keurkorps van de KNKB met het bondsinsigne.

Een waardering die meer dan gepast is. Zoals geschreven, jarenlang scheidsrechter op heel veel wedstrijden. Vanaf 1998 was Murk KNKB scheidsrechter en vorig jaar was hij leidsman op de PC en Freule. De PC voor de eerste keer. Een beloning zo kunnen we concluderen.

De nieuwe bondsvoorzitter Coos Veltman sprak Murk afgelopen maandag toe en spelde het bondsinsigne op.

 

Geplaatst in Bestuursberichten, Nieuws.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *